måndag 12 april 2010

Seminarium vecka 12

Vecka 12 var jag på tre olika seminarier.

Onsdagen var jag i Skellefteå på Digital Turist, ett seminarie om ungdomar och deras Internetvanor.

Det seminariet har jag tänkt ska lägga grunden till en egen föreläsning,kurs, seminarie som jag tänkt erbjuda er pedagoger och era elevers föräldrar.
Jag har själv på uppdrag gjort en del studier angående detta med unga och Internet och det är ett ämne jag vill jobba vidare med i framtiden!

Tordagen var jag i Lycksele på Skoldatateks seminarium, ett antal föreläsare pratade om specialpedagogik och olika hjälpmedel.

Fredagen i Lycksele handlade seminariet om Prov och Bedömning.

Här kan ni läsa tre dokument med mina slutsatser från dessa seminarier!

Digital Turist i Skellefteå
Skoldatatek i Lycksele
Prov och Bedömning i Lycksele

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar